СТАТТІ ЗБІРНИКА
"ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ У ВИЩІЙ АРХІТЕКТУРНО-ХУДОЖНІЙ ОСВІТІ"

Збірник №4, 2017 р.
Переглянути/завантажити статті у форматі .pdf


Артеменко М. П. Колористичні особливості соціокультурного середовища Херсона в контексті дизайну костюма як засобу туристичної атракції
Бокотей М. А. Вплив міжнародного руху студійного скла на дизайн гутних виробів
Бобровський І. В. Аспекти дизайну у проектуванні інтер’єрів
Ван Чжаохуй. Концепция «белого куба» и актуальность её реализации в современном музейном пространстве
Герасименко О. Д., Фролов І. В., Пашкевич К. Л., Колосніченко М. В. Принципи формування асортименту колекцій одягу ready-to-wear.
Закриничний І. В. Три виміри кольору: вага, температура, вологість
Іваненко Т. О. Актуальні проблеми дизайну візуальних комунікацій у контексті вищої освіти України
Северин В. Д. Системи голограмних зображень в експозиційному дизайні
Соболєв О. В. Образотворчі концепції книжкової ілюстрації дитячої книги
Сухорукова Л. А. До питання формування понятійно-термінологічного апарату в мультимедійному дизайн
Чен Чжоу. Китайська каліграфія та дизайнерські практики Заходу
Алфьорова З. І. Екранна форма новітньої доби: стратегії трансформації
Ген Чжижун. Європейський досвід у китайському мистецтві на прикладі живописного твору Ван Сянмінґа і Джин Лілі «Прагнення до миру»
Дмитренко Н. О. Живописні твори в українських палацах графів Браницьких
Зінчук О. О. Степан Костирка: художник-живописець, педагог
Кравчук К. Г. Роль музею в художньому житті регіону (на прикладі Хмельницької області).
Осадча О. А. Розвиток релігійної проблематики в радянському мистецтві 1960–1980-х рр.
Рижова О. О. Дослідження, реставрація та атрибуція ікони «Святі безсрібники, цілителі і чудотворці» з колекції національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника
Токар М. І. Трансформація образу української дитячої книги в контексті мистецтва графіки початку ХХІ ст.
Фединчук О. основні тенденції розвитку шийно-нагрудних прикрас на буковині від первісності до давньоруського періоду
Філімонова А. С. Стилістичні новації у творчості В. Орловського 1880–1910 років
Бернат Ф. Транскрипція Кацухіто Ямашити «Кар- тинок з виставки» М. Мусоргського для гітари: нові темброві виміри.
Борисенко Т. В. Художньо-образні конотації Перпетуум мобіле в австрійській музиці ХІХ століття
Бреславець Г. М. Методологічні засади сучасного сценічного втілення українського побутового танцю
Воскобойнікова В. В. Композиторська діяльність П. Г. Чеснокова: спроба системної періодизації
Выставкина А. И. Образ рыцаря Хуго в опере Г. А. Лорцинга «Ундина» в контексте эстетики немецкого романтизма
Гребнева И. В. А. Корелли как один из создателей жанра concerto grosso.
Дубка А. С. Современная соната для тромбона: критерии жанрово-стилевой классификаци
Зимогляд Н. Ю. Казки ор. 20 М. Метнера: виконавський аспект
Касьяненко М. А. Творчість і вік співачки: пізній період життєтворчості Євгенії Семенівни Мірошниченко (за спогадами автора)
Криченкова А. С. Фактура как репрезентант хорового стиля
Куртбединова Л. Фольклорные истоки камерно-инструментального творчества Н. Амедова/a>
Лі Шуай.
Професійні біг-бенди в сучасному джазовому виконавстві України
Павленко А. М. Симфонія op. 6 № 6 Франсуа-Жозефа Госсека як приклад жанрових пошуків автора
Пастухов О. В. Вільям Уотерхаус і Моріс Аллард: видатні постаті в історії фаготного виконавства
Польская И. И. Музыкально-исполнительское пространство ансамбля: структура и функции
Прохоренко-Деньгуб Я. А. Трансформація образу української дитячої книги в контексті мистецтва графіки початку ХХІ ст.
Синяк Л. В. Хор як основний носій ідеї в музичному театрі Гріга-Бйорнсона. .
Сунь Бо. Аура вокального интонирования в сочинениях Г. Свиридова на слова А. Блока (на примере песни «за горами, лесами…»)
Шарабар К. В. Історичні події Козаччини в ідейно-тематичному та героїко-персональному аспектах у творчості Миколи Лисенка.