PUBLICATIONS OF BULLETIN OF KSADA
Issue #9-10, 2015 р.
View/download publications in pdf
ТЕОРІЯ МИСТЕЦТВА
Гавронский В. П. Законы зрительного восприятия скульптурного произведения
Жердев В. В. Мавзолей на горе Ротенберг: любовь никогда не умрет
Король Н. Я. Народна вишивка в моделюванні святкового одягу для дітей: художні аспекти промислового виготовлення дитячих вишиванок в сучасній Україні
Кудрявцева К. П. Форми предметів і простору як чинники композиційної цілісності станкової картини
Майовець А. І. Вплив технологічних чинників на особливості відтворення та художньо-образний лад ілюстрацій в книгах для дітей (на прикладі митців львівського мистецького середовища)
Мельничук Л. Ю. Колекціонування творів мистецтва як складова художнього життя
Присяжнюк Д. А. Специфіка дизайну інтер’єрів у контексті девелопменту житлової нерухомості в Україні
Яремчук О. М. Когда «технэ» перестало быть искусством. Часть 3. Марксистко-ленинская концепция техники
ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВА
Кюнцлі Р. В. Тенденції розвитку сакральної архітектури Львівщини початку ХХІ століття: пошуки нових об’ємно-просторових вирішень сучасного храму
Малясова Г. В. Свободное художественное образование послереволюционной Украины: опыт реформы по материалам ГАРФ (1918-1921)
Соколюк Л. Д. Михайло Жук: шляхом модернізму (перший чернігівський період. 1905–1916 рр.)
Шевлюга О. А. Ікона «Спас у Славі» в українських іконостасах XV — XVІ ст.
МИСТЕЦТВО В МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Миславский В. Н. Музыкальное сопровождение фильмов в Украине в 1920-х годах
Олійник Н. П. Антропоморфна атрибутика календарної обрядовості слобожан та її магічні функції
Присталов И. К. Опорный механизм вокального процесса в свете «Теории энергетического равновесия в исполнительском искусстве»
Тополевський В. Ю. Потенціал педагогічної діяльності як здобуток театральної школи ВНЗ
Уманець О. В. Інтерпретація концепту знання та фаустівської міфологеми в романі В. Брюсова «Вогняний ангел»
Цехмістро О. В. Методологія постановки естрадного голосу: стан розробки проблеми
Ященко І. А. Умови опанування принципу позиційно-багаторядного аплікатурного методу гри на багаторядному баяні