СТАТТІ ЗБІРНИКА
"ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ
У ВИЩІЙ АРХІТЕКТУРНО-ХУДОЖНІЙ ОСВІТІ"
Збірник №4, 2018 р.
Переглянути/завантажити статті у форматі .pdf
ДИЗАЙН: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА
Ван Чжаохуй. Прийоми збереження характеристик адаптаційного простору в дизайні експозиційних інтер’єрів художніх музеїв Китаю.
Даниленко В. Я., Целуйко Ф. В. Комп’ютерна графіка у вищих навчальних закладах України: компетентнісний підхід.
Zvonik A., Sahalovich A. Economic and environment. Urgency in integration.
ВІЗУАЛЬНІ МИСТЕЦТВА, РЕСТАВРАЦІЯ
Beregovska Kh. Iconography and stylistics in the series of artworks of “Passions of the Christ” by Vasyl Kurelek.
Ген Чжижун. Репрезентація жіночого образу в традиційному китайському живописі: етапи формування традиції.
Грищенко О. Ексклюзивні видання на основі проектів «книги художника» в Україні.
Dundiak I. The sources of research and historical and cultural features of church painting in the Ukraine of the second half of the XX century.
Максимлюк І. В. Внесок івано-франківських графіків у місцеве краєзнавство ХХ — початку ХХІ століття.
Полякова О. В. Застосування сценарного підходу при формуванні художнього образу інтелектуально керованого житлового середовища.
Сталінська Г. Д. Онтологічна основа вінтажної культури в контексті організації житлового предметно-просторового середовища.
Sun Ke. Chinese Oil Painting of the Period of Cultural Revolution
Шауліс К. К. Сучасний японський екоплакат: на матеріалах трієнале «4-й Блок».
МУЗИЧНЕ І СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВА
Гребнева И. В. Модель da camera в concerti grossi А. Корелли.
Жерздев А. В. «Образ» гитары в системе струнно-щипкового инструментализма: история, органология, актуальная практика.
Zolotukhina N., Markhaychuk N., Tarasov V., Chadaeva K. Collage of Sergey Paradzhanov: features of the periodization of creativity.
Коденко И. И. Координаты драматургической целостности в аутентичном исполнительстве (на примере романтической и барочной интерпретаций Концерта для скрипки, струнных и basso continuo a-moll И. С. Баха).
Сетьян Г. Г. Вокальное интонирование в фортепианном воспроизведении: методологический дискурс.
Стахевич Г. О. Взаємодія романтичних та класичних стильових проекцій у Концерті для фортепіано з оркестром № 3 Ігнаца Мошелеса.
Уманець О. В. Фаустіанська тематика у творчості І. Муратова.
Шемет Л. В. Сучасний стан і тенденції розвитку дитячого народно-оркестрового виконавства в Україні.