СТАТТІ ЗБІРНИКА
"ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ
У ВИЩІЙ АРХІТЕКТУРНО-ХУДОЖНІЙ ОСВІТІ"

Збірник №1, 2020 р.
Переглянути/завантажити статті у форматі .pdf


ДИЗАЙН: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА

Васіна О. В., Федосенко М. Б., Копилов Є. М., Остапенко І. В. «Робота в матеріалі» як дисципліна професійно орієнтованого циклу в системі підготовки дизайнерів.
Звоник А. А., Сагалович А. А., Токар М. І. Маркетинг у мистецькій діяльності.

ВІЗУАЛЬНІ МИСТЕЦТВА, РЕСТАВРАЦІЯ

Бондар П. М. Творчість Гартмана Вітвера 1804–1809 років. Формотворення та художньо-стильові особливості.

МУЗИЧНЕ І СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВА

А Hudamu The Art of Bel Canto in the Artistic Space of Inner Mongolia.

Громченко В. В. Метроритмічна пульсація як складова виконавської майстерності музиканта-духовика.
Дедюля Ю. Особенности жанрово-стилевой трансформации в Концерте-симфонии для скрипки, альта и камерного оркестра ор. 61 Валентина Бибика
Калашник М. П., Татарнікова А. А. Уславлення любові єднання в триптиху сценічних кантат К. Орфа.
Лошков А. Ю. Фортепіанна музика в системі індивіду-ального композиторського стилю Л. Дичко.
Novikov Y., Genkin  А. Klaviertechnik als Materialisierungsweise von bildnerischer Sinn in der pдdagogischen Schule von C. Czerny.
Рум’янцева А. Ю. Фортепіанне мистецтво в контексті системи К. С. Станіславського.
Смірнова  І. В. Поняття «ансамблеве письмо»: до проблеми дефініції
Соловйов А. М. Мелос української народної пісні у стильовому контексті різних напрямів етноджазу та етно-рок-музики.
Соловйова О. А. Жанр клавірного концерту XVIII століттяв історико-культурному контексті доби
Шевченко Л. М., Калашник М. П. Українська національна ідея і мистецькі атрибути буття.
Шпакович О. О. Перші вистави Мирона Кипріяна в театрі імені Марії Заньковецької кінця 50-х — початку 60-х років ХХ століття.