Кафедра дизайну тканин та одягу

Analysis of modern approaches to the application of 3D technologies in architecture and design

Clothing displayed in museums: from conservation to innovative design representations

Ecodesign and initiatives of sustainable development in the dimension of passion of artistic and design creativity

INTERACTIVE MULTIMEDIA OBJECTS IN PUBLIC INTERIORS: COMPOSITIONAL LOCATION TECHNIQUES

MEN'S COSTUME AND «MASCULINE SHAPING» IN DESIGN

REPRESENTATIVE DESIGN PRACTICES AS A DESIGNER’S RIGHT TO CREATIVE COMMUNICATION

Search for Uniqueness and Identification Using Fashion

SHOP WINDOW DISPLAY MANNEQUINS IN THE CONTEXT OF MODERN DESIGN DEVELOPMENT AND VISUAL COMMUNICATION

ВПЛИВ ДЕКОНСТРУКТИВІСТІВ РЕЙ КАВАКУБО І АНН ДЕМЕЛЬМЕЙСТЕР НА СУЧАСНУ МОДУ

ДЕКОНСТРУКЦІЯ ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД ПРОЕКТУВАННЯ ОДЯГУ

ДИЗАЙН АВТОРСЬКИХ МАНЕКЕНІВ ЯК АРТ-ОБЄ'КТІВ

ДИЗАЙН МАНЕКЕНІВ У ДИСКУРСІ МУЛЬТИКУЛЬТУРАЛІЗМУ

ДИЗАЙН СУЧАСНОГО ОДЯГУ ЗА НАРОДНИМИ МОТИВАМИ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ

ДОСЛІДЖЕННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХУДОЖНИКІВ ОДЯГУ ЛЮДМИЛИ СЕМИКІНОЇ ТА ГАЛИНИ ЗАБАШТИ

ДРАПІРУВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМОУТВОРЕННЯ ТА ТВОРЧИЙ ЕТАП НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

ЕКОЛОГІЧІ ІННОВАЦІЇ В ДИЗАЙНІ ОДЯГУ

ЕСТЕТИЧНИЙ ДИСКУРС ДИЗАЙНУ: ПРОБЛЕМАТИЗАЦІЯ, МАНІФЕСТАЦІЯ, РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ

ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДЕКОНСТРУКТИВІЗМУ В ДИЗАЙНІ ОДЯГУ: ВІД ВИТОКІВ ДО СУЧАСНОСТІ

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ ТВОРЧОСТІ КИТАЙСЬКИХ ДИЗАЙНЕРІВ ЧОЛОВІЧОГО ОДЯГУ

ЗАСОБИ КАСТОМІЗАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ ОДЯГУ: ФОРМАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНИЙ ТА ФОРМОТВОРЧИЙ АСПЕКТИ

ІНКЛЮЗІЯ В ФЕШН ІНДУСТРІЇ – МОДА ДЛЯ ВСІХ

КЛАСИЧНИЙ СТИЛЬ ЯК ГЛОБАЛЬНИЙ ТРЕНД ТА СКЛАДОВА ЕКОЛОГІЧНОГО НАПРЯМКУ В ДИЗАЙНІ ОДЯГУ

АКСЕСУАРИ ТА ДОПОВНЕННЯ – НЕВІД’ЄМНІ АТРИБУТИ ГЛАМУРНОГО КОСТЮМА

МАСОВА КАСТОМІЗАЦІЯ ОДЯГУ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ В СУЧАСНИХ ДИЗАЙН-ПРАКТИКАХ

МЕТОД ДЕКОНСТРУКЦІЇ ЯК СПОСІБ СТВОРЕННЯ НОВИХ ФОРМ ОДЯГУ

МЕТОД МАКЕТУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ НАВЧАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

МЕТОДОЛОГІЯ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЄКТУВАННЯ АНСАМБЛЮ КОСТЮМА

ОСОБЛИВОСТІ ВИГОТОВЛЕННЯ ЖІНОЧОГО ОДЯГУ ЕТНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ НА ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ СЛОБОЖАНЩИНИ НАПРИКІНЦІ ХХСТ.

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕТНІЧНИХ МОТИВІВ В ЖІНОЧОМУ КОСТЮМІ СЛОБОЖАНЩИНИ У ПЕРІОД 60–80 РР. ХХ СТ.

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТРАДИЦІЙНОГО УКРАЇНСЬКОГО ЖІНОЧОГО ОДЯГУ НА СЛОБОЖАНЩИНІ У ХХ СТ.

ОСОБЛИВОСТІ ПОБУТУВАННЯ ЕТНІЧНОГО ЖІНОЧОГО ОДЯГУ СЛОБОЖАНЩИНИ У ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ ХХ СТ. (1900–1930 РР.).

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ДИЗАЙНЕРІВ ОДЯГУ З УКРАЇНСЬКОЮ СПАДЩИНОЮ ЯК ДЖЕРЕЛОМ НАТХНЕННЯ

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМОУТВОРЕННЯ ГЛАМУРНОГО КОСТЮМА 1930–1950-х РОКІВ

ПРИНТУВАННЯ В ДИЗАЙНІ ТЕКСТИЛЬНИХ ВИРОБІВ

ПРОЯВИ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УКРАЇНСЬКОМУ КОСТЮМІ (НА ПРИКЛАДІ ЖІНОЧОГО ВЕРХНЬОГО ОДЯГУ НАДДНІПРЯНЩИНИ)

Реакція фешн спільноти на війну в Україні

Сенсорне обладнання як розвиваюча дизайн-форма

СТИЛІЗАЦІЯ ЗОВНІШНОСТІ ДЕНДІ ЯК ЗАСІБ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ЧОЛОВІЧІЙ МОДІ

СУБКУЛЬТУРА ГЕЙМЕРІВ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІНДУСТРІЮ МОДИ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ В ДИЗАЙНІ ВІТРИН: ЗАСОБИ І ПРИЙОМИ НАПОВНЕННЯ, СПЕЦИФІКА ЕКСПОЗИЦІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ

Сучасні технологічні особливості концептуального текстилю

Феномен street style на світових тижнях моди

Феномен чоловічої спідниці у сучасній модній індустрії