Кафедра теорії і історії мистецтв

НАЦІОНАЛЬНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ НАТАЛІ ВЕРГУН

ЖИВОПИС І ГРАФІКА НАТАЛІ ВЕРГУН В МУЗЕЙНИХ ЗІБРАННЯХ УКРАЇНИ

РАННІЙ ХАРКІВСЬКИЙ ПЕРІОД ТВОРЧОСТІ Є. АГАФОНОВА: ДІАЛОГ З ТЕАТРОМ

МИСТЕЦТВО ВАДИМА МЕЛЛЕРА: НА ШЛЯХУ ДО КОНСТРУКТИВІСТСЬКОЇ АБСТРАКЦІЇ

Мархайчук Н. В., Осадчая А. А. Манифестация трансцендентного в абстрактном искусстве (на материале украинской живописи конца ХХ — начала ХXI века)

ВІКТОР ГОНТАРІВ: ПОШУКИ НАЦІОНАЛЬНОГО СТИЛЮ І НАЦІОНАЛЬНОЇ ФОРМИ

ХУДОЖНЬО-РЕМІСНИЧА МАЙСТЕРНЯ ДЕКОРАТИВНОГО ЖИВОПИСУ ЛАДІСЛАВА ТРАКАЛА В ХАРКОВІ (1899-1921)

РАННІЙ ХАРКІВСЬКИЙ ПЕРІОД ТВОРЧОСТІ Є. АГАФОНОВА: ДІАЛОГ З ТЕАТРОМ

ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В ХАРКОВІ (1896-1918)

МОНУМЕНТАЛЬНО ДЕКОРАТИВНИЙ РОЗПИС У ХРАМАХ ХАРКІВЩИНИ ДОБИ МОДЕРНУ (ОСОБЛИВОСТІ ОБРАЗНО-ПЛАСТИЧНОЇ МОВИ)

МОЗАЇЧНИЙ КОЛЬОРОПИС ОЛЕГА ЛАЗАРЕНКА: ОСОБЛИВОСТІ ПЛАСТИЧНОЇ МОВИ