ДИПЛОМНІ РОБОТИ ОПП "ГРАФІЧНІ ПРАКТИКИ" магістри
2017 рік
1.Із серії ілюстрацій до твору В.Гюго «Знедолені». 2017
(виконала Шульц Ярослава, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
2. Із серії графічних творів «Не та гра». 2017
(виконала Зозуля Анастасія, керівник доц. Іващенко О.В. консультант ст.викл Яхін І. І.)
2018 рік
1.Із комплексного оформлення авторської книги «Людське життя». 2018
(виконала Клопотова Марія, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Яхін І. І.)
2. Рекламний поліптих за мотивами книги К.С. Льюїса «Хроніки нарнії: Кінь та його хлопчик». 2018
(виконала Яременко Ольга, керівник доц. Мельникова У.П.)
3. Із серії ілюстрацій до твору С.Жадана «Месопотамія». 2018
(виконала Горобець Оксана, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
2019 рік
1.Із ілюстрацій до книги Дж. Д. Селінджера «Дев´ять оповідань». 2019
(виконала Пухнавцева Тетяна, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
2. Поліптих «Червоно-чорна книга природи». 2019
(виконала Бетліємська Богдана, керівник доц. Мельникова У.П, консультант ст.викл. Яхін І.І.)
3. Із комплексного оформлення книги Марини та Сергія Дяченко «Ритуал». 2019
(виконала Сарапіонова Анастасія, керівник доц. Шевченко В. Я., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
4. Із графічної серії на тему «Сон». 2019
(виконала Цвіткова Анна, керівник доц. Мельникова У.П, консультант ст.викл. Яхін І.І.)
5. Із комплексного оформлення книги Джона Роналда Руєла Толкіна «Сильмариліон». 2019
(виконав Шаполов Руслан, керівник доц. Мельникова У.П, консультант ст.викл. Чайка Л. Е.)
2020 рік
1. Із Артскейтчбуку «Портативний простір». 2020
(виконала Куринна Катерина, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
2. Із Артбуку на тему: «Не мушля». 2020
(виконала Гончарова Наталія, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
3. Із серія ілюстрацій за мотивами твору І.Котляревського «Енеїда». 2020
(виконала Кудрічевська Анастасія, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
4.Із серії ілюстрацій до твору Е.М.Ремарка «На західному фронті без змін». 2020
(виконав Савчук Владислав, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
2021 рік
1.Серія плакатів на тему: «Знаки». 2021
(виконала Михайлова Олександра, керівник доц. Шевченко В. Я.)
2. Із комплексного оформлення авторської книги «Від V до R». 2021
(виконала Боярська Владислава, керівник доц. Іващенко О.В., консультант ст.викл Чайка Л. Е.)
3.Із графічної серії на тему: «Знайти неможливо втрати». 2021
(виконала Бандель Ганна, керівник доц. Іващенко О.В. консультант ст.викл Яхін І. І.)
2022 рік
1.Із комплексного оформлення авторської книги «Історія однієї лавочки». 2022
(виконала Бойко Оксана, керівник доц. Іващенко О.В., консультант доц. Мельникова У.П.)
2. Із комплексного оформлення посібника по вивченню рукокрилих для юннатів і школярів. 2022
(виконала Кравченко Таїсія, керівник доц. Іващенко О.В., консультант доц. Мельникова У.П.)
3. Із серії авторських ілюстрацій «Мій Харків». 2022.
(виконала Савві Анна, керівник доц. Іващенко О.В., консультант доц. Мельникова У.П.)
4. Із графічної серії «Емоції». 2022
(виконала Коваленко Аліна, керівник доц. Мельникова У. П., консультант ст. викл. Яхін І. І.)
2023 рік
1. Із комплексного оформленная книги-гри Steve Jackson and Ian Livingstone`s “The warlock of firecop mouncain”. 2023
(виконала Гаюнова Ганна, керівник доц.Розенфельд М.І.)
Гаюнова Ганна
Комплексне оформленная книги-гри Steve Jackson and Ian Livingstone`s “The warlock of firecop mouncain”
Керівник доц.Розенфельд М.І.
Загальна концепція комплексного оформлення полягає у створенні книги гри, за новим поглядом, розглянутим на основі аналогів. Оформлення книги-гри складається на контрасті класичного чорно-білого оформлення старого видавництва, та кольоровим цифровим мистецтвом нашого часу. Кількість ілюстрацій складається приблизно 50 штук, якщо брати до уваги той момент, що в книжці 150 сторінок, то ілюстрації розташовані в середньому одна на три сторінки. Обкладинка складається зі шрифтової композиції на основі назви книги, інформації про неї та мінімалістичного зображення на фронтовій стороні.
Осучаснена кольорова книга-гра на основі історії “The Warlock Of Firetop Mountain” авторства Steve Jackson and Ian Livingstone`s передає атмосферу фентезійного середньовічного стиля в цифровій манері сьогодення.
2. Із комплексного оформлення Zine на тему «Студентський активізм під час війни». 2023
(виконала Грицева Катерина, керівник доц. Іващенко О.В.)
Грицева Катерина
Комплексне оформленная Zine на тему «Студентський активізм під час війни»
Керівник доц. Іващенко О.В.
Створення зіну на тему «Студентський активізм під час війни» є проектом, що може дати можливість українським студентам зробити свою думку тиражованою та більш публічною. Тематичний блок журналу включає авторські тексти студентів присвячені досвіду соціальної боротьби в умовах повномасштабного вторгнення, правовому аспекту такої діяльності, індивідуальним переживанням студентів. В зіні присутні різні літературні форми такі як: есе, аналітична стаття, вірш, інтервʼю. Візуальна концепція роботи балансує між інтуїтивним та свідомим підходами до комплексного оформлення. Свобода d.i.y-естетики та обмеження самвидаву складаються в оригінальний авторський стиль, який спирається на історію розвитку zine-культури та передові експерименти в дизайні.
3. Із графічної серії на тему: «Мій погляд укійо-е». 2023
(виконала Корягіна Катерина, керівник доц. Іващенко О.В.)
Корягіна Катерина
Графічна серія на тему: «Мій погляд укійо-е»
Керівник доц. Іващенко О.В.
Основна ідея графічної серії полягає в створенні п`яти гравюр у техніці чорно-білого лінориту, на яких зображені ключові асоціації при згадці так званого «Духу Японії», які найбільше вразили авторку. До них відноситься культура, духовність, природа, ставлення до потойбічного. Те, що відображається у мистецтві стародавнього періоду та сучасності. Оскільки гравюри періоду укійо-є зображали своє сприйняття навколишнього світу єпохи Єдо, авторка вирішила передати своє сприйняття культури сучасності, з урахуванням факторів, які сприяли на формування мого бачення. Для створення концепції роботи, авторка надихалася творчістю східних митців, та переосмислювала її. Також звернула увагу на культурні явища, соціальний порядок, традиції та віру у містичних істот, зокрема йокаїв.
4. Із серії ілюстрацій до роману Клайва Льюіса «За межі мовчазної планети»
(виконала Левченко Євгенія, керівник доц.Розенфельд М.І.)
Левченко Євгенія
Серія ілюстрацій до роману Клайва Льюіса «За межі мовчазної планети»
Керівник доц. Розенфельд М.І.
Творчість англійського письменника Клайва Стейплза Льюіса являє собою цікаве поєднання жанрів наукової фантастики та фентезі. Ідея створення серії ілюстрацій була зумовлена бажанням зробити якісний візуальний блок ілюстрацій, в якому передається атмосфера літературного твору. Серія про гостювання та дослідження землянина на Марсі, про те, що відбувається з цим персонажем, через очі якого ми подорожуємо іншим світом, виникла на підставі зацікавленості цим жанром літератури, та бажанням привернути більше уваги людей до даного твору. Історія роману розвивається лінійно - це пригода та знайомство з різними пейзажами та істотами. В ілюстраціях показано різні локації, вони передають настрій та атмосферу тієї чи іншої частини історії.
5. Із серії ілюстрацій на тему: «Психічні розлади»
(виконала Садченко Єва, керівник доц. Іващенко О.В.)
Садченко Єва
Серія ілюстрацій на тему: «Психічні розлади»
Керівник доц. Іващенко О.В.
Тема психічних розладів завжди була невід'ємною, бентежною та важливою у суспільстві. Основною концепцією серії ілюстрацій є показ восьми, психічних розладів за допомогою “підсвідомого малюнку”. Для робіт було обрано загальну монохромно-сіру палітру з кольоровими акцентами, що було зроблено для створення монотонної та важкої атмосфери. У роботі метелики використано як для композиційного об’єднання ілюстрацій, так і для образності, вони є символом хворої людської душі. І якщо метелики загалом символізують душі, то загальне тло робіт цієї серії можна вказати як символ усієї тієї допомоги яку у сучасному світі можуть отримати люди що стикнулися з проблемами психічного здоров'я. Ціллю створення серії ілюстрацій є привернення уваги суспільства до проблем людей з психічними розладами, явищами доволі розповсюдженими у сучасності.
6. Із комплексного оформленная авторської книги без слів.
(виконала Семенова Анна, керівник доц.Розенфельд М.І.)
Семенова Анна
Комплексне оформлення Авторської книги без слів
Керівник доц.Розенфельд М.І.
У світі візуальної розповіді наш підхід до оживлення історії не був лише художньою ініціативою, але свідомим і обдуманим відбором візуальних елементів для створення захоплюючого досвіду для читача. У цьому підході знаходиться докладний розгляд вибору художніх елементів. Кожен візуальний компонент, чи то ілюстрації, текстури чи графічні елементи, обирався з уважністю до його внеску у глибину візуального вираження історії. Колір, як виразна мова, відіграє ключову роль у візуальній реалізації ідей. Кожен вибір кольору стає способом виразити емоцію та стан персонажа, формуючи емоційну відповідь і підсилюючи поглиблену якість досвіду читання. Візуальне відображення кожного персонажа мало показати вплив на хід історії та розкриття характеру головного героя.
7. Із графічної серії на тему: “Самоідентичність”
(виконала Черкас Анна, керівник доц. Шевченко В. Я.)
Черкас Анна
Графічна серія на тему: “Самоідентичність”
Керівник доц. Шевченко В. Я.
Механізм особистісної, ідентичності лежить в основі усвідомлення індивідом себе як суб’єкта діяльності. Концептуальною основою розкриття теми магістерської роботи є наявність особистісної ідентичності автора, яка виявляється у його здатності підтримувати та продовжувати власний наратив як історію свого Я, що зберігає цільність твору, не зважаючи на зміни окремих компонентів графічної серії. Ідея створення серії зародилася ще з дитинства з часу усвідомлення власного Я. Саме заохочування до свого коріння рідної бабусі, яка розказувала та пишалась своїм родом, народом, територією та корінням. Саме тоді стала зрозумілою важливість свого роду та зв’язок зі своїм корінням. Індивідуальність це насамперед усвідомлення своєї особливості та самобутності.
8. Із графічної серії на тему: «Метаморфози»
(виконала Щепенко Марія, керівник доц. Іващенко О.В.)
Щепенко Марія
Графічна серія на тему: «Метаморфози»
Керівник доц. Іващенко О.В.
Метаморфози, в незмінному порядку, демонструють одну з найцікавіших характеристик життя – постійну зміну і перетворення. Вони відображають універсальну закономірність, що пронизує не лише світ природи, але людські сфери життя. У зображувальному мистецтві, метаморфози стають не тільки джерелом натхнення, а ще й потужним засобом виразності, що дозволяє показати складні естетичні, символічні та філософські ідеї. Це вражаючий процес трансформації, який відбувається усередині та навколо нас, розкриваючи нові обличчя і відтінки реальності. Історія створення серії робіт на тему «Метаморфози» ґрунтується навколо ідеї, яка сповнена натхненням навколишнім світом з його непередбачуваними перетвореннями. Ідея виникла під час спостережень за природою, суспільством, різними сферами людського життя та за власними емоціями і переживаннями, які постійно зазнають змін.